Samma dag..

Haha jag kan bara säga omg va kul vi har haft dt idag Elsa ! Men jag behöver inte bara skriva det i en mening, utan jag tar hela dan från början lite kort. På morgonen så vaknade jag av veckaklockan.. 09:55. Skulle sämnligen ringa och beställa tid, på att ta hål i öronen. samma tid som Elsa. Och de gick ju såklart bra.. Men hon va skit rädd, asså seriöst, hon skrämde upp mej för nått jag inte borde bli uppskrämd för ! Men när vi väl va där så sa hon att hon skulle va först. Okej sa jag md ett dolt smile. Men aså sän när dt va färdigt så va hon skit glad, ochgick och tjatade om att det inte gjorde ont alls. Okej sa jag igen, medvetet om att det hon sa va sanning.. Sän gick vi in på coop , och jag köpte en Yoggi' . Som då fick bli min frukost. Hade nämnligen inte ätit hah. men när vi kom hem till Elsa så var det deräkt på stuttsmattan :) Skit kul faktiskt. Sän så sprang vi in, och typ gick in på datan. - Av mitt tidgare inlägg. Att se på filmen Titanic fick bli näst på tur. fasst vi såg bara lite extra matreal och sånt. ( fatta ingenting ) .. Men men.. Sän så tog vi en liten tur till fåren, som Elsas grannar har typ. ( Har ingen koll på dedära ) . Hah, jag va typ skit skrajj, för dt fanns nån fet jävel som stångades som en tjur. Och för den va till och med Elsa rädd för, så från han höll jag mej på avstånd. Men lammen hade vi skit kul md, iallafall när vi körde kull.. Haha, fårkull ;) Ftr dt så gick vi faktiskt tillbax till stuttsmattan, och hoppade i dt nykommna regnet.. / Skitkul.. Vi hoppade kanske i 15 - 30 min, Och när vi kom in så va dt dags för lunch.  Iallafall en mycket sen lunch ! Elsa sprang och satte på filmen igen, så dt va de som vi gjorde sän... Ftr / Medans dt regnade, så bakade vi. Helt misslyckat såklart. Men det va gott ! Och medans den stog i ugnen så sprang vi ut, och såg att dt hade slutat att regna. Vi va ute lite.körde fotboll , gunga i en hängmatta, och massa mer.  Men sän så sprang vi in igen, och kollade om dt va klart, och dt var dt ! Och då så sprang vi ut till hängmattan igen, och satt där och käkade " bakverket " med grädde på. Och så hoppade vi lite igen.. Men då börgade dt regna ( Igen ) .. Men vi hoppade endå , men sän sprang vi in igen och bytte om från dyngsura kläder till torra varma kläder. 5 ombytet på hela dan faktiskt. Men så då gick vi och satte oss framför datan ftr, och förde över lite bilder från dagen :) Dt inlägget om dom bilderna kommer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0