Nu kmr inlägget från idag - 28 Maj

Jag är mega glad. Dt va sista musiklektionen någonsin md Runa idag. Fattade inte dt ftr typ halva lektionen .. Elsa och jag började sjunga opera - Hallelujah :D Lät inte bäst derekt, men vi äger endå . Salle blev utslängd, och Runa tog hans mobbe.. Men sän så sa hon att våran fröken hade den. men Runa ljög -.- För dt va Runa som hade den. Salle, Anton, och typ chrille kom stormande, md typ 10 lärarde ftr sej in i runas musikrum. och salle tog hans mobil och sprang iväg. och rästen av bunten hänkade md. Även jag .. Kärringen stog kvar i typ 1 min och sän precis när vi skulle öppna dörren så hörde vi typ ett mega duns. Och dt va Runa som hade fått damp haha :) Alla lärare sprang dit och bah " ååh. Hon är nog mkt upprörd ! " Sprang dom runt och sa medans vi sprang ut.. Sän pratade vi utanför lite . och så kommer våran fröken och bara " bla bla blaaa " -.- .. Men aja... Sän gick vi och käka, och typ drog ftr. och jag har faktiskt inte gjort något mer specielt idag .. Men endå, jag pallar fan nt blogga mer nu haha :)

PUSS&HEJLEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0