Förlåt.

Förlåt om allt jag gjort, har varit fel. Dt är vell mitt fel om du har slutat älska mej ? Men det är inte ditt fel att jag fortfarande älskar dej. Eller , jo ? Bara för att du är så jälva underbar, och kan kan bara inte släppa dej. Jag vill dt som alla vill, hitta den rätta. men nu när jag har hittat dej, så funkar dt bara inte. Jag kanske inte var världens bästa flickvän. Men man lär sej av sina misstag ? Och han vet redan att jag ångrar allt grovt mkt. Jag vet att jag inte är snyggast, bäst eller helt perfekt. Igen är dt. Förutom du.. Asså seriöst, du har verkligen allt ! Vi hade 4 månader tsm, och dag ftr dag så kände jag hur glad jag va för att jag hade dej. Nu sparar jag dom dagarna som minnen , för den känslan jag hade , kommer jag nog aldrig att få känna igen. Jag saknar dej grovt mkt okej ? Men vad som en händer, så kan jag bara lixom inte glömma dej..  Utan minnas dej, dt kommer jag göra tills jag stupar. Och alla underbara minnen md dej, alla skratt. Dom värmer.. Du måste inte älska mej ftr allt som jag har gjort mot dej, men jag vill att du ska veta att jag fortfarande älskar dej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0