Haha, svar på Moas fråger nurå.

Okej. då ska vi se.. Nu har Moa lekt lite haha.
Svaren då :

1. Aså jag har Elsa. Men du och Ploy står typ lika nära.

2. Nejdu Moa, asså jag vet inte. ÖVERDRIVET många. Ångrar typ alla. förutom typ 2 .
Men jag vill juh dt som alla vill, hitta den rätta..

3. Jau. Ofc .

4. Fler. Men typ Elsa & typ " han " ;$

5. Asså dt beror på mkt i sammanhanget..

6. Dt beror varför dom bråkar. Och vem jag tkr ha rätt typ ? Men sän vill ju man nt komma fram till dom och stå som ett ghetto och tro att man är snällast, och rarast. asså man är inte gud. Utan man ska säga dt man tkr. Men dt är juh ens bästavänner, så man vill jöh nt såra dom . Asså jag älskar mina brudar mäst. Och att alla håller ihop ? Asså seriöst. kan inte leva utan alla dom..

7. Jag har många. Men minnerna md Saga, från dagis till 6:års innan jag flytta hit, slåt typ alla. Om man säger typ asså rikriga barndoms minnen för ganska läng sän ;) Sän så har jag vell haft dt grymt alla sommrar. Men men..

8. Haha, fatta va du menar. Men alla vet juh att dt är kärringen Runa -.-

9. Älskar Ginatricot.

10. Jag kan inte bara säga en. Jag älskar alla " mina " på olika sätt , för den dom är. Asså man älskar juh inte en kille på samma sätt som man älskar en tjej ? Men man älskarom lika mkt endå .. Hahah :)

Så. Dt va allt Moa hade skrivit. Och bra va hon på dt. För jag fick " klura " haha. Men nu är hon typ hemma. Och jag sitter och messar md hon.. Ska ringa hon nu, bara för kul :D

PUSS&HEJLEVERPASTEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skullel skrivit jag älskar mest min familj ofta men älskar någon mer än sin familj

2009-05-29 @ 15:05:06
URL: http://karolinadenfina.blogg.se/
Postat av: macann

du ångar alla utom tre ;) och jag vet vilka (A)

2009-05-29 @ 21:21:19
Postat av: Eveliine

Aha, jaså du marcus :)

2009-06-02 @ 14:37:11
URL: http://happybitch.blogg.se/
Postat av: Eveliine

Men familjen är juh ett självkart. :)

Och vem är du ? ;)

2009-06-02 @ 14:38:19
URL: http://happybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0