Grönana Grönan & Grönan

Uscchh va kul dt va idag ! Åkte typ allting. Skit kul :) Men jag åkte extreme ( eller hur dt stavas -.- ) - för första gången. Vet , fånig, men endå. fan va kul dt va asså ! Haha :) Men elsa, jag & agge råka komma ifrån varandra. Så jag gick md Robin Salle, max, emil och massa mer .. Dt va faktiskt kul. När vi gick för att åka jet line, så precis när vi satte oss i vagnarna ( fasst då va agge md ) Men aja, när vi satte oss i vagnarna, så skrek salle kändis kändis och så kollade jag och agge bak.. Så satt Amanda Jensen där bakom oss haha :) Agge och jag vinka och hojtde. Och ftr åkturen, så fick vi varsin kram av henne, och gick sedan och pratade md henne och hennes kille :$ Men då kom Emil ftr och fråga massa mer haha . När vi åkte extreme, så lovade jag att inte skrika. men jag skrek -.- .. Men dt va fan skojj ? Gjorde massa mer, som jag faktist inte pallar blogga om. kmr ta år ;) Men på vägen hem så hade vi skit kul i bilen. Jag , Salle , narre och Robba :) Hahahahahaha.  Men jag pallar verkligen inte blogga mer nu.


Pusshejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0