25 Maj - Kväll

Kom nyss hem. Har varit hos ploy och hämtat min cykel. När jag skulle gå dit så ser jag moa gå ut ur dörren vid hennes hus. Och hon frågar vart jag ska. Jag säga att jag ska till Ploy, och undrar om hon hänskar mej dit . Hon skyndar sej fram till mej haha. När vi kom fram, så tog vi cykeln derekt, och ville hem. men ploy och emma ville att vi skulle stanna. Dom tog typ en bild som ni får se sän, och sän så drog vi. Moa skjutsade mej, och dt gick inte så bra.. Haha, men vi ramlade inte, men stannade upp typ 5 gånger ;) Moa suger verkligen på att skjutsa ! Men kul va dt. Kul som fan haha. I slutet så gick dt faktiskt ganska fort, men Moa höll på att ramla av så vi fick sakta ner -.- .. hah ;)
Men nu när vi va framme så gick jag och åt nåra tuggor till mat, och sprang sän upp till datan. Nu så ska jag ringa ploy och bara brata lite ;)

P U S S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0