2 Juni - Hemma igen.

Så , nu är jag hemma igen. Har saknat massor under tiden. Men jag hade mega mysigt i Norge. Badade mkt i Oslo Fjordarna ;D .. Va på komfermason ( stavning ) md .. min kusin marcus skulle komfemera sej .. vi va på nån ö, och hade hyrt ett hus som vi va i under hela dan. dt va ca 30-50 steg till vattnet, så som jag sa så badade jag mega mkt. Vi fiskade grabbor, och fick 2 stycken haha. Men vi släppte ut som igen sän..

Just nu så sitter jag och äter päron, ftr att ha gjort pankakor, och väntar på Elsa. Vi ska till stallet . Och jag är mega mega glaad ! För jag ska få hoppa upp en grupp.. Få se hur dt går ? ..

Idag så kmr min farfar från Norge, och ska vara hos oss till lördag typ.. Blir nog trevligt ;)

Nu pallar jag inte blogga mer, utan ska kolla på ett par skor jag kanske ska köpa idag :D


Så PUSS&HEJLEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0